Ahad, 30 Disember 2012

part 1 : Luahan Hati..

Penat... itu la ungkapan yang selayak yer buat mase nie.. macam2 dugaan yg datang tak putus2.. tp alhamdulilah dengan dugaan nie aku semakin kuat...kuat untuk terus berdiri dan berjalan untuk menghadapi hari2 akan dtg.. ;D

i'm already 20 years old.. tp apakah dgn umur nie aku dapat meniti kehidupan seowg remaja..?? aku rasa tidak...tp knape tidak..?? ye la..kalo umur aku start 16 tahun aku dh hilang zaman remaja... nie pulak umur 20 tahun... wHY..?? 

aku tidak ditakdirkan lahir anak sulung tp aku kena merasa aku anak sulung.. ooopsss.. jgn salah fhm.. wlpun aku ade akk n abg yg sgt bertanggjawab.. aku jugk perlu bertindak cam anak sulung... WHy..?? sbb... nak tahu k...?? tnye doremon... lalala~~

selalu aku berharap, bila la ujian nie semua nak berakhir..?? aku rasa mungkin tak lame lagi...oooppsss salah kot..sbb ujian tak pernah terlepas dari owg2 yg beriman... BERIMAN..?? waaahhh takot yer guna ayat tue... hakikat yer aku la manusia yg selemah2 iman... ;(

salah stu pekara aku tak suka... tulis panjang2... naty aku bosan n aku padam blik.. ok laa... 
sampai sini aku tulis,, wasalam.. ;) (eeehhh bg salam tak pon tp dah wasalam..)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan